Veel gestelde vragen

Ik wil gebruik maken van jullie diensten, wat moet ik doen?
U kunt op de contactpagina van onze website het contactformulier invullen of met uw eigen mailprogramma ons een mail sturen. Op de contactpagina vindt u tevens ons telefoonnummer. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen we alles aan u uitleggen en eventueel direct afspraken maken.

Wat kost het?
Onze tarieven zijn afhankelijk van het type en de omvang van het pand. Een van onze medewerkers bekijkt het pand (meestal op internet) waarna wij contact met u opnemen om het tarief te bespreken.

Hoe vaak komen jullie?
Dat bepaalt u helemaal zelf. U geeft aan welke periodiek u wenst en dat noteren wij. Dit is overigens op ieder moment aan te passen. U zit nergens aan vast.

Hoe weet ik wanneer jullie langskomen?
Na akkoord wordt uw pand op onze lijst geplaatst. Enkele dagen voordat uw pand wordt meegenomen in onze ronde wordt u hierover gebeld of gemaild zodat u daar rekening mee kunt houden.

Hoe laat komen jullie langs?
Wij werken tussen 08:00 uur en 18:00 uur. Indien er bijzonderheden zijn aan uw woning of pand kunnen we een gerichte afspraak maken.

Moet ik aanwezig zijn wanneer jullie langskomen?
Wanneer wij zelfstandig rondom uw pand kunnen komen hoeft u niet aanwezig te zijn. Schuttingdeuren, hekken, etc. kunt u de dag van de bewassing onafgesloten laten zodat wij aan het werk kunnen.

Hoe kan ik betalen?
Wanneer u aanwezig bent heeft u de mogelijkheid om contant te betalen. Wanneer u niet aanwezig bent laten wij onze betaalgegevens achter zodat u het bedrag later kunt overmaken wanneer het u uitkomt.

Wat moet ik doen als jullie langskomen?
U moet op de dag van de bewassing alle ruiten gesloten hebben en eventueel aanwezige horren uit de kozijnen verwijderen. Vanaf de gevel van het pand moet er circa 3 meter vrije ruimte zijn zodat we ongehinderd kunnen werken.

Wat moet ik doen als jullie zijn geweest?
Genieten van het schone resultaat.

Kan ik een afspraak annuleren?
Wanneer u een afspraak wilt annuleren kunt u dit enkel telefonisch aan ons doorgeven.

Ik heb nog andere vragen, hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt op de contactpagina van onze website het contactformulier invullen of met uw eigen mailprogramma ons een mail sturen. Op de contactpagina vindt u tevens ons telefoonnummer. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen we al uw vragen beantwoorden.

Winterperiode
.
De winterperiode heeft weinig gevolgen voor de glasbewassing. Alleen op dagen met matige tot strenge vorst kan het zijn dat de glasbewassing door ons wordt geannuleerd. U krijgt hiervan dan op de dag zelf nog bericht van ons. In de winterperiode is het dan ook mogelijk dat er iets meer of minder tijd kan zitten tussen uw gekozen periodiek. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Zoals u van ons gewend bent nemen wij voorafgaand aan de bewassing contact met u op zodat overleg altijd mogelijk is.